REGULAMIN
Regulamin Domku Maki24.pl
Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganiu regulaminu
- Doba rozpoczyna się o godzinie 17.00 i trwa do godziny 10.00 następnego dnia. (jezeli nie jest innaczej ustalone)
- Przyjazdy oraz wyjazdy możliwe są w godzinach 8.00 – 20.00 lub o ustaleniu indywidualnym. Prosimy o kontakt ok. 1 godz. przed przyjazdem. W przypadku innych godzin przyjazdu lub wyjazdu należy powiadomić nas telefonicznie pod tel:0048 506 903 248.
- Zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia rzeczy Gości w przypadku nie powiadomienia chęci przedłużenia pobytu i zdeponowania w innym miejscu.
- Sprzątanie Domku maki wykonujemy po zakończeniu pobytu.Na życzenie jest to możliwe za dopłatą po wcześniejszym ustaleniu.
- Gość powinien zawiadomić telefonicznie o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość domku jest zobowiązany do odszkodowania za wszelkie szkody w tym uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych domku powstałe z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność lub z przyczyn, za które ponoszą odpowiedzialność odwiedzające go osoby.
- Gość domku ponosi odpowiedzialność finansową wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych wykorzystane w trakcie pobytu.
- Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu ,a także może żądać natychmiastowego opuszczenia budynku bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.
- Za zgubiony klucz pobierana jest oplata 60,00 zl za szt.
- Gość domku nie może przekazywać pokoju lub domku osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22.00 do 7.00.
- Osoby odwiedzające domku mogą przebywać w domku i jego otoczeniu w godz. 7.00 – 21.00 po wcześniejszym zgłoszeniu. W domku i jego otoczeniu nie akceptujemy zwierząt.(Nie zgloszenia zwierzaka skutkje automatycznie naliczenie oplaty 200 zl /noc za czyszenie domku , oplata minimalna to 600 zl ! )
- Zwrot zadatku jest zwracany przy anulowanie rezerwacji na 60 dni przed datą przyjazdu.
- W przypadku wcześniejszej rezygnacji, nie zwracamy opłaty za czas niewykorzystanego pobytu, wyżywienia lub usługi.
- Bezplatne uslugi sa dodatkiem(gratis). Jezeli nie są w trakcie pobytu dostępne lub uszkodzone nie zmienia to ceny pobytu. Prosimy o zgłoszenie uszkodzenia i w miarę mozliwosci postaramy się o usunięcie szkody.
- Parking udostępniony gościom jest niestrzeżony i bezpłatny.
- ogrzewanie elektryczne jest czynne tylko w okresie grzewczym (), w okresie letnim tylko w łazience
- w okresie zimowym gosc powinnien miec lancuchy na kola do samochodu !!
ZASADY REZERWACJI ONLINE
I. REZERWACJA
1. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą dokonania płatności wymaganej przedpłaty - w wysokości i terminie wskazanym w e-mailowym potwierdzeniu rezerwacji.
2. REZERWACJA NA ZAPYTANIE - w przypadku braku dostępności miejsca noclegowego online może być zaoferowana Rezerwacja Na Zapytanie. Potwierdzenie dostępności terminu (lub jego braku) oraz informacje o sposobie uiszczenia przedpłaty zostaną przesłane e-mailem.
II. ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI
1. Niewpłacenie przedpłaty w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
2. W przypadku anulowania rezerwacji wniesiona przedpłata nie podlega zwrotowi.
3. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linka w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji, co zgodnie z ust. II pkt. 2 nie oznacza zwrotu wniesionej przedpłaty.
4. Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z terminu rezerwacji bądź wcześniejszego wyjazdu, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.
III. USTALENIA KOŃCOWE
Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt noclegowy nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu pobytu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Recepcją.
Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.